Biezendijk 3, 3412 KB, Lopikerkapel

Stagiair(e) gezocht!

Stagiaire Gezocht Het Zendstation

VACATURE STAGE MARKETING / FACILITY MANAGEMENT / EVENTS

Het Zendstation in Lopikerkapel is een Rijksmonument uit 1939 en zal in de toekomst een nieuwe bestemming krijgen. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de bestemmingswijziging, het concept voor de toekomst en de ontwerpen van alle ruimtes binnen en buiten. We hopen in Q3/4 van 2022 te kunnen gaan starten met verbouwen.

Tot dat zover is, is het gebouw onder een tijdelijke vergunning al beschikbaar als eventlocatie. Ondanks dat we nog niet gemoderniseerd zijn is er veel interesse in het bijzondere gebouw en wordt het gebouw veelvuldig gebruikt voor vergaderingen, trainingen, congressen, feesten, flexplekverhuur, opnames van televisieserie en filmproducties. Daarnaast organiseren we zelf ook al de eerste eigen evenementen.

WAT GA JE DOEN?

Je vormt samen met de manager van Het Zendstation een team en bent mede verantwoordelijk voor het dagelijks reilen en zeilen van de locatie en alles wat daarbij komt kijken. Het ene moment ben je bezig met het klaarzetten van de vergaderzalen en ontvang je gasten, het volgende moment werk je de website bij en plaats je een toffe post op Instagram. Je werkt aan de salesdatabase en denkt na over hoe we het cateringconcept beter kunnen laten aansluiten op de behoefte van de klant. Je werkt offertes uit en belt klanten na. Vervolgens zorg je ervoor dat de verwarming in een van de zalen gemaakt wordt waarna je doorvliegt in het geven van een rondleiding aan een potentiële huurder van het gebouw.

JE OPDRACHT

Door de fase waar ons project zich bevindt is er een scala aan stage- of afstudeeropdrachten te bedenken. En het leuke is, er wordt ook nog daadwerkelijk iets met jouw advies gedaan. We geven samen met jou vorm aan de opdracht. Heb je affiniteit met marketing en sales? Geen probleem. Dan ga je bijvoorbeeld aan de slag met de customer journey. Ligt jouw hart bij facility management? Dan is het ontwerpen van een circulair afvalverwerkingsbeleid misschien een opdracht voor jou.

Of misschien vind je het wel leuk om een food & beverage concept te ontwikkelen waarbij we lokale leveranciers gaan inzetten. Kan ook!

Deze stage biedt je de kans om in de praktijk verder kennis te maken met verschillende domeinen. We zoeken dan ook een duizendpoot. Iemand die graag verder kijkt dan het kader van zijn studie, die van aanpakken houdt en graag wil leren. Een klantgerichte instelling (hospitality zit in je bloed) en een groot verantwoordelijkheidsgevoel zijn heel belangrijk.

Na deze stage kun je ervaring als zelfstandig Locatiemanager op je CV zetten.

WAT BRENG JE MEE?

We zoeken een enthousiaste en gedreven derde of vierdejaars student met een marketing, eventgerichte of facilitaire opleiding (zoals HBO Leisure Management, Hospitality Management, Facility Management of Commerciële Economie). Ook andere studie achtergronden zijn welkom mits je affiniteit hebt met het opbouwen van een startend bedrijf in de hospitality/evenementenbranche. De verhouding tussen operationeel meewerken en werken aan je (stage- of afstudeer)opdracht is ongeveer 3:2.

DAARNAAST BESCHIK JIJ ALS STAGIAIR(E) OVER DE VOLGENDE KWALITEITEN:

  • Enthousiast
  • Aanpakker (handen uit de mouwen)
  • Representatief en zeer klantgericht
  • Zelfstandig
  • Communicatief vaardig (zowel schriftelijk als mondeling)
  • Flexibel; geen 9 tot 5 mentaliteit en bereid om soms ’s avonds of in de weekenden te werken
  • Eigen vervoer i.v.m. lastige bereikbaarheid van locatie middels OV.

WIJ BIEDEN JOU:

  • Een hele leerzame stageplek
  • Veel verantwoordelijkheid
  • Een ervaren bedrijfsbegeleider
  • 400 euro stagevergoeding per maand op basis van fulltime werkweek
  • Reiskostenvergoeding
  • Startdatum vanaf medio september 2021, duur van stage in overleg

INTERESSE?

Zin gekregen om ons mooie gebouw verder op de kaart te zetten? Stuur dan een e-mail met jouw CV en motivatiebrief naar Anne-Marie Vos, Manager Het Zendstation: avos@hetzendstation.nl. Of bel met 0686862120 als je nog vragen hebt.